Insimenator.org
March 29, 2024, 01:14:36 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Monkey Man  (Read 2507 times)
0 Members and 1 Chinese Bot are viewing this topic.
simsekisser
Member

Posts: 23



View Profile WWW
« on: March 25, 2008, 08:27:17 am »

Hi all!
 I have make a set of Causul for the Monkey Man (I very Love that Man), only for The Insimenator members
but i dont now hov to send it?

I have try to put a Picture of Him?

simsekisser


* MonkeyManHve1 3.jpg (60.26 KB, 400x600 - viewed 9308 times.)
Logged

Missaldith
Member

Posts: 4502



View Profile WWW
« Reply #1 on: March 25, 2008, 09:50:20 am »

Hej Kisser.
Velkommen på disse sider.
Endelig ser jeg dig her på Insim. Jeg synes du laver nogle skønne ting og bruger tit dine ting. Insim er alletiders site for os der er vilde med sims.
For at uploade dit arbejde skal du bare klikke på manage attachments, derefter dukker en boks op og så vælger du du browse for at finde den fil du vil uploade. Husk at komprimere den først med f.eks. Alzip som er et gratis program og tryk derefter på upload, så vupti, har du oploadet til sitet her.
Logged

simsekisser
Member

Posts: 23



View Profile WWW
« Reply #2 on: March 27, 2008, 12:44:35 pm »

Hej Missaldith!

Dejligt med en der skriver Dansk :-P, Tak for de rosende ord om min side, og endnu mere Tak for din hjælp, det er ikke altid jeg lige forstår hvad man skal gøre når det står på Engelsk, men nu vil jeg da prøve om det kan lade sig gøre, for jeg har lavet meget tøj ham Body-Builder" typen, men det er ikke noget jeg bruger på min egen Hjemmeside, kun til Privat, men der er mange herinde som spiller med ham, og så kan de jo lige så godt få glæde af det, hvis de kan lide det jeg laver.:angel:

simsekisser
Logged

simsekisser
Member

Posts: 23



View Profile WWW
« Reply #3 on: March 27, 2008, 12:53:17 pm »

Hi all!

Thanks to Missaldith, who has eksplane on Danish, how i uploade my Clothes, try again :-P

simsekisser
Logged

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 32 queries.
SimplePortal 2.1.1