Insimenator.org
July 15, 2024, 07:52:11 pm *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 110
  Print  
Author Topic: Akward,Funny,wierd, PICTURES  (Read 536097 times)
0 Members and 1 Chinese Bot are viewing this topic.
Ashtaroth
Member

Gender: Female
Posts: 1402



View Profile WWW
« Reply #675 on: March 10, 2007, 10:05:01 pm »

haha I was wondering why he seemed so happy!  I would have been screaming...haha
Logged
DecoraChroi
Frigid Witch
Super Mod
*****
Gender: Female
Posts: 1547



View Profile
« Reply #676 on: March 12, 2007, 04:08:38 pm »

This seems to occur alot in my game :rofl:

Logged

"The power to question is the basis of all human progress."
PrincessJen
Member

Posts: 211


View Profile
« Reply #677 on: March 12, 2007, 04:31:49 pm »

I guess the bugs have to sleep to, but must they snore?
Logged

Don't ask for updates, when Squinge updates them, you will find them here > Squinges Mods Rock!
Ulario
Member

Posts: 27


View Profile WWW
« Reply #678 on: March 12, 2007, 09:10:53 pm »


One of my sims started a fire in her dorm.  I snapped this one at the perfect time.  tongue



I was lazy and decided to uses the insimenator to change Shelby into his everyday clothes rather then moving all the way to his bedroom where his dresser is, but accidently made him get naked instead.  Immediately afterwards he decided to use his swingset... now that's flyin' free!
Logged

"We're going to explode?  I don't wanna explode!" - Jayne Cobb, Serenity
Ashtaroth
Member

Gender: Female
Posts: 1402



View Profile WWW
« Reply #679 on: March 12, 2007, 11:31:09 pm »

OMG Ulario and Interviewwithasim those really made me laugh!  VERY funny!!!
Logged
mieley
Member

Posts: 382



View Profile
« Reply #680 on: March 13, 2007, 04:11:53 pm »

SEASONS
Riverblossom Hills








Ah, those silly plantsims. I love the new EP!






I guess ghosts need to shower too...?




The weirdest thing happened yesterday.



My sim guy was hanging out with his friend when she just spontaneously combusted. She wasn't near a fire or a light or anything!



He extinguished her and all was well until she realized how late it was so she started to leave the lot.



As she was leaving, she got set on fire again! She just kept walking off the lot as a trail of fire went with her. It was so completely weird!






I love the new outfits that come with certain seasons careers. She's lookin' stylish =P! (Musician career)






Cold much?






That sure is one lonely (but cute) penguin.






My sim girl caught her husband cheating on her and she broke up with him. A few seconds after he left the lot, she went to take a soak in the pool. It was like she didn't even mind that he was a cheater and she wasn't mad at all when she was furious a few seconds before. She's 3rd semester preggies with his kid too! Sims are so optimistic...




=)
« Last Edit: March 13, 2007, 04:14:48 pm by mieley » Logged

I´ll come again when you have Judge on the menue.
Triple_sSs
Member

Gender: Male
Posts: 388


View Profile
« Reply #681 on: March 13, 2007, 04:35:33 pm »

Quote from: mieley;626342

:oogle: Wait a minute, that's actually some clothing that was hidden in the base game! I know because I found it and extracted it here.
I guess they were too lazy make some new clothes for that new career in Seasons. :lol: But hey, if the shoe fits...

Quote from: mieley;626342
<snip>

And hasn't anybody else noticed the pool upgrades from Seasons? They look really cool and realistic judging from this picture! Smiley
« Last Edit: June 17, 2009, 02:38:44 pm by caffeinated.joy » Logged
DecoraChroi
Frigid Witch
Super Mod
*****
Gender: Female
Posts: 1547



View Profile
« Reply #682 on: March 13, 2007, 04:49:03 pm »

Quote from: Triple_sSs;626401
:oogle: Wait a minute, that's actually some clothing that was hidden in the base game! I know because I found it and extracted it. I guess they were too lazy make some new clothes for that career in Seasons. :lol: But hey, if the shoe fits...


Yes I notice dumb things Maxis likes to sneek in, like we dont notice. Like in example here scroll down to the last couple of post.
Logged

"The power to question is the basis of all human progress."
Ashtaroth
Member

Gender: Female
Posts: 1402



View Profile WWW
« Reply #683 on: March 13, 2007, 07:58:33 pm »

haha those are so funny!
Here are a few more from me:

OW!!


Kyle just surprised me with his new work outfit...


Hey how did the dog get shotgun???
Logged
ghettometalchick
Member

Gender: Female
Posts: 69


If I could sleep forever...


View Profile
« Reply #684 on: March 13, 2007, 08:07:54 pm »

Awww that's cute. =]
Logged
Ashtaroth
Member

Gender: Female
Posts: 1402



View Profile WWW
« Reply #685 on: March 13, 2007, 08:09:48 pm »

haha thanks
Logged
babyblueheart
Member

Posts: 891


View Profile
« Reply #686 on: March 13, 2007, 08:26:41 pm »

Quote from: Ashtaroth;626807


Kyle just surprised me with his new work outfit...


OMG!!! Kyle??? He must have some job!!! :laugh:
« Last Edit: June 17, 2009, 02:40:25 pm by caffeinated.joy » Logged

"out of all the lies you've told, i love you was my favorite."
"And he's the reason for the teardrops on my guitar/the only one who's got enough of me to break my heart"

Rest in Peace, Caleb Joshua 1/10/04-4/6/08
Join "America's Prom Queen" on NOW
primus30eight
Member

Posts: 36


View Profile
« Reply #687 on: March 13, 2007, 08:40:41 pm »



That has got to hurt.
Logged

Kadi
Member

Gender: Female
Posts: 233



View Profile
« Reply #688 on: March 13, 2007, 10:12:52 pm »

Let's Boogie!



Whoa! Where ya goin son?

Logged

I'm actually seventeen peoples!!
Ashtaroth
Member

Gender: Female
Posts: 1402



View Profile WWW
« Reply #689 on: March 13, 2007, 10:46:29 pm »

haha yeah babyblueheart!  He is the top of the environmental science career!  It REALLY surprised me...and he is just waving to his mom as he is going to work!

Ow Primus...that look on his face is priceless!  Why is she beating him up???

Kadi...that poor baby...I would not like it if my dad held me THAT close!
haha these are all so funny!!!
Logged
Pages: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 110
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.02 seconds with 31 queries.
SimplePortal 2.1.1