Insimenator.org
August 05, 2020, 02:55:38 am *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Insim's annual Donation Drive is on! Click here for info and to toss some money our way.
 
  Home   Forum   Help Search Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 110
  Print  
Author Topic: Akward,Funny,wierd, PICTURES  (Read 321856 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Minty94
Member

Posts: 197



View Profile
« Reply #1155 on: August 26, 2007, 03:47:26 pm »

I just have to show my Little Angels my self sim twin girls (first ever born in my lifetims of this game) Idina and Alexa! Idina is wearing the green pjs, and Alexa in the pink.

"aren't puzzles stupid sis?'



"OH YEAH! MY FIST IS IN MY MOUTH!"



They really are the best of friends! They love eachother! Untill Idina got fed up and shot her sister



and then laughed



I love it when they play cops and robbers! Cheesy ok ill stop spamming them now Cheesy

~Reanna
Logged

Life is not measured by the breaths that you take, but by the moments that take your breath away
[/COLOR]
Gotta love life! :thefinge:
haleii
Member

Posts: 5


View Profile
« Reply #1156 on: August 26, 2007, 07:29:19 pm »


Anthony is... er.  Happy.  XD


Yes, they were made to be absoloutely hideous.


"WHAT?!?  YOU WANNA FIGHT, BOY?  I'LL WHOOP YOUR BEHIND!!!11!  YEAH!!!"


"OMG YAY... WHY AM I HAPPY?"


"OMG MOMMMYYY, MICHAEL JACKSON JUST STREAKED BY!!"


The ghost of Jack Sparrow has invaded my lot :O
Logged

[mythbusters: evil genius at it's best]

I'm Haley, by the way.  :]
Skaarjy
Member

Posts: 132



View Profile
« Reply #1157 on: August 26, 2007, 10:11:38 pm »

HAHA have you watched them as they decide if they want to buy something or not?




Logged
Kadi
Member

Gender: Female
Posts: 233



View Profile
« Reply #1158 on: August 27, 2007, 03:18:22 am »

Here's Adam Alan's reaction when his wife, Kelli Rae, went to day two pregnant.

Logged

I'm actually seventeen peoples!!
lewisb40
Sims 3? Yeah, I like it.
Member

Gender: Female
Posts: 2331


Hard Poop!


View Profile
« Reply #1159 on: August 27, 2007, 02:50:07 pm »

Pandora, that is a cute story. I like when sims run after some other sim to do an interaction. Reminds me of Darius and Neecey, *sigh*. Haleii, great work with your pics, I love the 3rd one, with the fugly guy looking intimidating to the mailman. Cute! Jack Sparrow is dead in your game. Awww! Skaarjy always puts up something funny. Danny, you're gonna make me get the mod for the androids, LOL, too funny!

Their were no kids or animals hurt in the following productions, just mental wack out, LOL!

Have you noticed how nosy the pets are: Can you get any more nosier?



Neecey just don't want her little boy to grow up. Why is her face in his butt?



Just let it go, little fellow, toddler days are over and you must go to school!



Hark! Who goes there?



That's my contribution for the day!
Logged


Michael J. Jackson - Best Entertainer in the World! 1958-2009  Sleep in Peace, Dear Prince.
haleii
Member

Posts: 5


View Profile
« Reply #1160 on: August 27, 2007, 03:53:04 pm »

Ahaha, I love the "Hark!" one.  XD
And Jack Sparrow, thankfully, wasn't dead.  :] He was just coming to visit my lot, and wasn't there all the way.  


"GET YOUR BUTT ON THAT SCHOOLBUS NOW!"


"-thinking to self- Score!"


"MOMMMY, WHO'S THAT UGLY BABY IN THE MIRROR?"


I don't know who's in more pain...


Goose faces are always great.


Oh come on, don't act like you've never danced for no reason before.


"Man, don't you ever wipe?!"


"HEY BAB- -slams into pole-

I think that will be all the pictures for a while xD I have so many they have their own folder.
Logged

[mythbusters: evil genius at it's best]

I'm Haley, by the way.  :]
oph3lia
Member

Posts: 353



View Profile WWW
« Reply #1161 on: August 27, 2007, 04:43:19 pm »



Incoming backhander!! :lol:



"Do you mind?"



:lol:



Concentrating lol



Hairy face :|



"Ugh what is this thing? Sad "



"It was this big!"



"OMG!" :lol:
« Last Edit: August 27, 2007, 04:54:20 pm by oph3lia » Logged

[insert interesting and witty signature here]

**My Sims**

My MTS2 profile|My Sims 2 website (Currently empty)
lewisb40
Sims 3? Yeah, I like it.
Member

Gender: Female
Posts: 2331


Hard Poop!


View Profile
« Reply #1162 on: August 27, 2007, 05:59:53 pm »

LOL! Haleii, love the dog looking up the butt! Hahahah! Cheesy Tongue  oph3lia, I nearly fell out the chair at the kids on the couch.  The boy was shocked at her assessment of the measurement! Too funny!!!
Logged


Michael J. Jackson - Best Entertainer in the World! 1958-2009  Sleep in Peace, Dear Prince.
Triple_sSs
Member

Gender: Male
Posts: 388


View Profile
« Reply #1163 on: August 27, 2007, 08:41:53 pm »

Lewisb40, I second what you said. :lol:

^ Toxic, maybe you sim's a zoophile and just doesn't like that kind of dog? Or is that too obvious? Tongue
Logged
lewisb40
Sims 3? Yeah, I like it.
Member

Gender: Female
Posts: 2331


Hard Poop!


View Profile
« Reply #1164 on: August 28, 2007, 02:03:46 am »

Zoophile!!! I didn't think that would exist in the sims world too!! LOL!
Logged


Michael J. Jackson - Best Entertainer in the World! 1958-2009  Sleep in Peace, Dear Prince.
lewisb40
Sims 3? Yeah, I like it.
Member

Gender: Female
Posts: 2331


Hard Poop!


View Profile
« Reply #1165 on: August 29, 2007, 07:09:23 am »

What do you do when your fiancee has a stub for a arm, pull her heart out?

Logged


Michael J. Jackson - Best Entertainer in the World! 1958-2009  Sleep in Peace, Dear Prince.
Tenshii~Akari
(~TA12~)
Super Mod
*****
Gender: Female
Posts: 3390


(~* Go Pink: Find the Cure *~)


View Profile WWW
« Reply #1166 on: August 29, 2007, 08:00:17 am »

:laugh:  Man, I missed out on a lot!  Hilarious pics, everyone! :smile bi:
Logged

Pandora Moon
Member

Posts: 46


View Profile
« Reply #1167 on: August 29, 2007, 02:08:00 pm »

You see the blue guy somewhere in the background. Well I was trying to find him a date and I clicked the scrope the room button and both times in two different resurants he thought his woman was the hottest!. I would've let them be together but I'm trying to do a legracy so he had to look somewhere else. :-P


* snapshot_f3cc98b8_13ccb695.jpg (9.26 KB, 400x300 - viewed 188 times.)
Logged

When the world doesn't adapt to you. you adapt to it.
Gill Grissom- Little Murder
DannyRock
Member

Posts: 158


View Profile
« Reply #1168 on: August 29, 2007, 06:49:10 pm »

This is one of my new teen Servos... She was built by modified buyable MTS2 Servo and bought by another family... She's quite dumb...  She just couldn't resist playing with a water wiggler...



Everything red-lined, but unlike an adult Servo, they never run out of energy so she just complaied...


And got a visit from the social bunny...


Of course after a quick recharge; she felt much better..
.
Logged
DannyRock
Member

Posts: 158


View Profile
« Reply #1169 on: August 29, 2007, 09:29:15 pm »

This looks painful...


Logged
Pages: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 110
  Print  
 
Jump to:  


Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.126 seconds with 32 queries.
SimplePortal 2.1.1